Friday, 23 December 2011

Yang Paling Berharga

Seorang pemuda dihadap ke mahkamah atas tuduhan mencuri motor milik seorang gadis remaja.

"Saya sama sekali tidak mencurinya, Yang Arif " kata si pemuda itu membela diri.

"Dia yang memberikan motor itu kepada saya. Ketika itu dia pulang dari sekolah, dia meminta saya agar memboncengkannya dengan motornya. Saya pun boncengkannya. Lalu dalam perjalanan, di suatu semak belukar,dia menyuruh saya berhenti. Di bukanya baju dan seluarnya. Lalu katanya, saya boleh mengambil miliknya yang paling berharga. Yang Arif, lalu saya berfikir, bajunya memang berharga, tapi itu baju wanita dan tak ada gunanya bagi saya. Jeansnya juga terlalu kecil bagi saya. Kerana itu, apa boleh buat terpaksa saya mengambil motornya. "

11 comments:

CekbOlat-bOlat said...

sengal -_-" haha

cik pinaz said...

memng berharga la dia ambik ..

BukanSekadarNama said...

haha..memang jujr gila laki tu.. =)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

syamy said...

haha ,
agak sengal je

e-lyanalovelifestory said...

hahah, macam 2 pulak:)

Farid said...

untuk semua:hahaha...layan laaa

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

hihi...lawak je..mcm 2 pn ade..haish

Farid said...

haha...pelbagai lawak lagi yg ada...try tengok

misyamissyou said...

sengal! xfaham ngan pmpn tu..

Farid said...

pompuan tu nk bagi dara dia la...hehe

babyashleycollections said...

logik gak..har..har..

http://babyashleycollections.blogspot.com/