Saturday, 24 December 2011

Masalah Orang Tua

Pada satu hari seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah datang berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kandungan jumlah sperma yang ada di dalam air maninya.


Kemudian doktor itu pun memberikan botol sambil berkata "Pakcik ambil botol ini dan esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik di dalam botol ini ye."

Pada keesokan harinya, lelaki tua itu datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor semalam. Namun begitu doktor itu tengok di dalam botol itu kosong saja dan tidak ada lansung air mani orang tua itu. Lalu doktor pun bertanya kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi contoh air mani ke dalam botol tersebut.

Lalu lelaki tua itu pun menjawap.
"Tuan doktor, ceritanya begini, memula tu saya gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat jugak. Kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong pula. Isteri saya memula guna tangan kanan tapi tak dapat jugak, kemudian guna tangan kiri pun tak dapat jugak. Kemudian isteri saya cuba menggunakan mulut pula, memula dia pakai gigi dalam tapi tak dapat jugak, kemudian guna gigi di luar pun dapat jugak. Sungguh susah, akhirnya kami panggil anak perempuan jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak dapat-dapat jugak." Terang lelaki tua itu.

Doktor amat terperanjat. "Apa..! Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!"

Lelaki tua itu menjawap lagi. "Ya betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi masih tak dapat-dapat juga nak bukak..............PENUTUP BOTOL nih...!"


Farid Berkata:adakah anda berfikiran lucah...haha

15 comments:

CekbOlat-bOlat said...

eh.. sye sucikan otak je -_-

sengal.. haha

Detective Fiqa said...

hahaha tak pun sebab tau dah yg dia tak dapat buka :D hahaha

Farid said...

hahaha....no komen

remyhazza said...

nasib baik atuk tu tak suruh bapak budak pompuan tu bukak... keh3

Farid said...

hahaha...betoi2...

katak comel said...

bce smbil xde perasaan..erm..

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

dokte 2 yg fikir lucah....ngee

Farid said...

kenapa kak miera...huhu


@bkn kamu ke aishah yg berfikiran lucah

Irna ahmad said...

Hahaha.. Sumpah lawakk :P

Farid said...

yup betoi tu Irna

Zalina Hassan Zamri said...

hakhak...

Farid said...

hehehe

ieda said...

ekekek adoiii ! :)

Marvin Rangge Velasquez said...

Ingatkan . . . .

Farid said...

huhuhu....