Wednesday, 4 January 2012

Saya Tak Mau Mati

Ketika waktu rehat, seorang doktor dikejutkan oleh seseorang wanita yang menangis tersedu-sedu sambil berkata, "Saya tak mau mati lagi, doktor".

Merasa kasihan, doktor kembali ke pejabatnya dan berkata, "Ada apa? cuba ceritakan masalah awak dengan terperinci!"

Lalu dengan tersedu-sedu pesakit wanita itu berkata, "Doktor, jika saya menyentuh mana-mana bahagian tubuh saya, saya akan merasa sakit. Lihat ini doktor!" Kemudian wanita itu menyentuh bahagian dadanya dengan tangannya, lalu menjerit kesakitan, dia menyentuh pula bahagian kepalanya dengan tangannya, kemudian ia menjerit kesakitan lagi, dia terus menjerit kesakitan apabila menyentuh bahagian anggota tubuh yang lain dengan tangannya. Pesakit itu berkata, "Tengok doktor, semua tempat saya pegang rasa sakit"

Lalu dengan tersenyum doktor itu berkata, "Jari tangan awak sebenarnya yang patah".

11 comments:

remyhazza said...

kah3.... jari yg patah......
buat saspen jer....

susulemakmanis said...

haha!LOL!sengal~

Aien Not Alien said...

hahaha...saspen den...

kerana jari je.. :)

Nurul ain said...

ahaaaaa... lawak... bijak sgt pesakit tu... jari sakit pun tak tahu kan

shark said...

hampeh btuil wanitau itu..
bikin gempak jerk.

Lady Emilya said...

muahaha, jari patah pun tak tau ke -,- keh keh XD

Zakaria's daughter said...

ahahhaa. ngekkk! >_<

Farid said...

Hahaha....layan jaa kwn2

Limousine Hire Melbourne said...

hahaha.. it is not the body has the problem but the fingers.

no limit adventure said...

nice blog :)

obat darah tinggi said...

ok sip gan ..salam kenal ..