Tuesday, 22 November 2011

Tuan Blog

 This is me.....
Saya berumur 17 tahun.....syok2 main Blog......
saya tinggal kat Lunas,Kedah....

Saya ingin mempelbagaikan  perkara dalam blog ni.....
Contohnya cerita lawak,video,gambar dan perkara yg terlintas di minda serta cerita peribadi saya+tips diet saya....
untuk menceritakan tips diet saya mesti kena tunjuk bukti dulu kan....

so tengoklah ni pix sebelum diet......103kg
Huhu....gemuk kan
hehe...sama la ni pun gemuk gak...

and tadah this is my new pix......
sudah 9 bulan saya wat.....buat masa sekarang and inilah hasilnya....
huhu....


gemuk lagi ni....84kg

ya masih gemuk.....tapi x la mcam dulu...BMI saya pun masih overweight
target nak normal laa....hehe

14 comments:

susulemakmanis said...

waaa..kurussss dah!nak tips dik!

Farid said...

ya....dlam masa terdekat...saya akn wat

Original CikTeddy said...

eh2 umo kite same la..gudluck for u spm bro!

Farid said...

ok....hehe...

syieda ;) said...

wah! da kurus! congrats!
oh, ya, goodluck spm ;)

Farid said...

haha...tq yaa

Musyirah :) said...

woahhh! form 5 ? ermm .kurang sthun jer .. GOOD LUCK SPM ^^
apa2 pun, bila kurus, muka nampak kacak ! hehe (:

armouris said...

lagi info tentang diet - Diet Tapi Tetap Gemuk Kerana Rendah BMR

Farid said...

@musyirah:tq ya,,,,haha betoi ka kacak...tngah bangga ni...hehe

@armouris:wah ptut la saya dkategorikan BMR rendah gak laa...tapi lepas saya rajin senaman bwu cepat kurus...kalo diet saja ssh...huhuh

Miss Hidy said...

wah..nmpak ketara prbzaan...ksi tips sikit..=)

Farid said...

boleh...nanti saya wat entry...cuma x dan lagi nk wat...hehe

mimie_za said...

hamboi..diet2 juga..kesihtn jngn lupa..hee

Farid said...

haha...mesti laaa...x kan nak sakitkan diri plak...masih boleh berblogging lagi ni....hehe

Ainie Apple said...

dulu lg swettt!!! by de way,, teruskan usaha anda.hehe